بج سینه و پلاک فلزی هر دو ابزاری هستند که در تبلیغات به کار میروند
بج سینه و پلاک فلزی هر دو ابزاری هستند که در تبلیغات به کار میروند. در این مقاله قصد داریم برای شما تفاوتها و مزایا و معایب هر یک از این دو ابزار را توضیح دهیم.
مزایای بج سینه:
قابل حمل و بسیار سبک است
طراحی آسان و قابل تغییر است
قابلیت سفارشی سازی بالا دارد و میتوان آن را با طرح و لوگوی مورد نظر مشتری ساخت
قیمت بج سینه نسبتاً کمتر است نسبت به پلاک فلزی
معایب بج سینه:
عمر مفید کمتری دارد نسبت به پلاک فلزی
در برابر شرایط جوی نامناسب مانند رطوبت و آب، آسیب پذیر است
کیفیت تصویر و طراحی بج سینه نسبت به پلاک فلزی پایینتر است
مزایای پلاک فلزی:
دارای طول عمر بالاتری است
در برابر شرایط جوی نامساعد مانند رطوبت و آب مقاوم است
کیفیت تصویر و طراحی بسیار بالاست و قابل توجه است
معایب پلاک فلزی:
وزن بالا و سخت بودن در حمل و نصب
عدم قابلیت تغییر طرح و لوگوی پلاک فلزی
قیمت پلاک فلزی نسبتاً بالاتر است نسبت به بج سینه
با توجه به تفاوتهای فوق، برای انتخاب بین بج سینه و پلاک فلزی در تبلیغات باید به نیازها و محیط استفادهی آنها توجه کرد. در محیطهایی که شرایط جوی نامساعدی دارند، مانند محیطهای صنعتی، پلاک فلزی میتواند گزینهی بهتری باشد، اما در محیطهایی که وزن و حم
در تبلیغات، استفاده از بج سینه و پلاک فلزی و بج کت هر دو میتوانند از تاثیر بالایی بر روی افزایش شناخت برند و تبلیغات داشته باشند، اما هر یک دارای ویژگیهای خاص خود هستند.
بج سینه تبلیغاتی، به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی، به راحتی قابل شناسایی و خواندن است و به عنوان یک نماد شناخته شده از برند محصول شناخته میشود. این نشانه فلزی میتواند بر روی لباس یا حتی سطوح دیگر نصب شود و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مؤثر عمل کند.